برگشت به داشبورد بازاریابی

سیستم کسب درآمد (بازاریابی آنلاین) از فروشگاه الیستیم چیست؟

در سیستم کسب درآمد الیستیم هر کس می تواند با یک عضویت ساده و کمک به فروش کالاها، به ازای خرید هر کاربر، پورسانت دریافت کند. این روش که افیلیت مارکتینگ نام دارد، از مهم ترین شیوه های کسب درآمد اینترنتی است که همه می توانند به راحتی از طریق شبکه های اجتماعی مانند کانال تلگرام و اینستاگرام و یا سایت، کانالی برای کسب درآمد آنلاین خود ایجاد کنند.

شرایط و قوانین بازاریابی سایت :

با سیستم همکاری در فروش الیستیم برای خود کسب درآمد کنید

  • هر شخصی با سن بالای 18 سال میتواند از این امکان برای درآمد زایی خود استفاده کند.
  • صرفا با ثبت نام در سامانه همکاری در فروش الیستیم و دریافت اطلاعات لازم و تاییدیه آن از طرف سایت این امکان برای افراد مختلف فراهم میشود که با معرفی محصولات سایت ( ارائه ی لینک اختصاصی که بعد از ثبت نام سایت در اختیار ایشان قرار میدهد ) به دوستان و جامعه هدف خود به ازای هر فروش پورسانت به صورت ( اعتباری و نقدی ) از سایت دریافت کنند .
  • عضویت در سیستم بازاریابی الیستیم به منزله قبول شرایط و قوانین بازاریابی و شرایط عمومی فروشگاه می باشد.

نحوه تخصیص پورسانت:

  • 10 درصد از کل فروش که توسط لینک بازاریابی انجام می شود.
  • خرید های انجام شده توسط صاحب لینک بازاریاب شامل پروسانت نمی شود و باید خرید توسط فردی دیگر با اکانت و آی پی دیگر ثبت شده باشد.

اگر صاحب کانال تلگرامی ، اینستاگرامی و یا مخاطبی هستید که میتوانید محصولات مارو به آنها معرفی کنید میتوانید به راحتی و بدون اینکه مخاطب شما متوجه بشود از فروش محصولات ما به آنها درآمد کسب کنید .

نحوه تسویه حساب :

تسویه حساب کیف پول :

باید مبلغ کیف پول حداقل به 100 هزار تومان رسیده باشد.

پرداخت ها ماهی یکبار از تاریخ 28 تا 3 ماه بعد انجام می شود.

  • درخواست تسویه به سایت ارائه میگردد و بعد از بررسی و تایید مبلغ توسط سایت طی 24 ساعت (به جزء روزهای تعطیل) مبلغ به حساب بازاریاب واریز خواهد شد .